perjantai 30. joulukuuta 2011

Meidän juhlintaa






Olen vähän myöhässä näiden jouluisten kuvien kanssa, mutta olkoon nämä minulle todistusaineistona (että kyllä se siitä!) taas ensi joulun epätoivoisia hetkiä varten. Paitsi että tietenkin ensi jouluna olen vihdoinkin ottanut opikseni ja ostanut kaikki lahjat marraskuussa ja paketoinut ne itsenäisyyspäivään mennessä. Ja se pöytäliina. Sen olen vienyt edellisen käyttökerran jälkeen PESULAAN ja välttynyt kokonaan silittämiseltä. Hyvä minä.

Tänä vuonna varsinainen joulu suhahti ohi tosi vikkelään (minulle kyllä koko vuodenvaihde on vielä joulua, ja joulukuusikin saa olla paikoillaan loppiaiseen jos vaan kestää). Jouluaattona meillä oli taas kaksi kattausta, eli vieraita joulupuurolla ja sitten illemmalla jouluaterialla. Joulupäivänä meillä ei netti toiminutkaan laisinkaan ja tapaninpäivänä lähdimme reissuun Itä-Suomeen, jossa meillä ei sitten puolestaan ollutkaan sähköjä! Ja jossain tuon sähkökatkon ja kotiinpaluun välissä meidän poika puolivahingossa nielaisi legokypärän, joten en tiedä ovatko nämä meidän seikkailumme edes vielä ohitse.

---

Christmas pictures, finally. Internet connection break, electricity break (there was a huge storm in Finland on Boxing Day) and swallowed Lego-parts -we have had it all!

4 kommenttia:

Tuuli - Lumo Lifestyle kirjoitti...

Yleensä minulla on kaikki lahjat ostettuna jo ajoissa syksyllä, mutta jotain huomasin puuttuvan jouluviikolla. Onneksi netti toi pelastuksen ravintoladiilin ja lehtitilauksen muodossa.

Suunittelimme tänään mahdollista kesämatkaa ja totesimme, että kohteesta saisi varmaan aika hyvin hankittua joululahjoja!

Joulukuusi on meilläkin varmaan loppiaiseen, jollei ala kovasti varisemaan ennen sitä.

Annimanni kirjoitti...

Lumo: Minullakin on suunnitelmat yleensä valmiina hyvissä ajoin, mutta sitten minä löydän itseni viime metreillä vähintäänkin Alkosta jonottelemasta viimeisiä joululahjaviinejä. Viinejä, joita jo marraskuussa tiesin ihan hyvin tarvitsevani!

Anonyymi kirjoitti...

Moi! Kiva blogi sinulla. :) Olen etsimässä juuri tuollaista mustaa nauhaa, jossa on valkoisia tikkauksia. Saanko kysyä, mistä olet nauhat hankkinut? Kiitos vastauksesta jo etukäteen!

Annimanni kirjoitti...

Heippa Anonyymi :) Tuota kapeampaa nauhaa ostin Espoon Sellossa sijatsevasta Olivasta, mutta tuo paksumpi on peräisin nettitilauksesta Net-a-porterista, tilaukseni oli siis paketoitu kauniisti ja viimeistelty tuolla nauhalla.