torstai 8. joulukuuta 2011

Tip tap



Smokkijakku Esprit, paita Gant, hame Tara Jarmon, kengät Stuart Weizman, laukku Menbur


Meillä oli eilen työpaikan pikkujoulut. Meitä on vain pieni ryhmä, ja olemme kaikki naisia. Minä olen 30+ ja seuraavaksi nuorin on jo 50-vuotias. ...ja meillä oli jälleen niin hauskaa! Meidän pikkujouluissamme ei pidetä pitkiä puheita tai tuloskatselmuksia, ei örvelletä eikä juosta karkuun lähenteleviä miehiä tai tapella siitä yhdestä ainoasta miehestä jonka kaikki haluavat. Ei ei. Meillä vain heitetään hurttia huumoria ja nauretaan kovasti! Meidän ryhmän tätienergia on aivan mahtavaa, ja minusta on hienoa huomata, että kaikissa naisyhteisöissä ei juoruta ilkeästi tai olla kateellisia. Minä olen jopa saanut kannustusta näiltä ihmisiltä, he tuntuvat haluavan auttaa minua uralla eteenpäin. Olen oikeastaan aika liikuttunut.

---

We had a Chirtmas party with my team (I was invited even though I am still at home care leave) and we had so wonderfully hilarious. We are just a small team, we all are women, I am the youngest (30+) while the next youngest lady turned already 50. Against all odds, we just get along so well...

4 kommenttia:

Norppa kirjoitti...

Kuulostaa ihanalta! Kannustava työyhteisö on kyllä oman mielen hyvinvoinnin kannalta tosi tärkeä juttu. Minäkin olen hyvin naisvaltaisessa työpaikassa, mutta meilläkin on tosi hyvä henki keskenämme. Olen ollut toisenlaisissakin. On tosi rankkaa, jos työjuttujen lisäksi joutuu miettimään kaiken maailman kissatappeluita ja puolen valitsemisia.

Näytät muuten upealta, ihana look!

Annimanni kirjoitti...

Norppa: Se on tosi ihanaa, ja ainakin työkavereiden puolesta töihinpaluu tulee olemaan oikeasti mukavaa. Ilmeisesti meillä kaikilla pitää olla aikamoinen huumorintaju, että saamme revittyä huumoria aika epäglamourista alasta ;) ..ja kiitos!

TinttiP kirjoitti...

Kaunista... Erityisesti tuo paitasi!

Annimanni kirjoitti...

TinttiP: Kiitos, se onkin ihan mun lemppareita...