keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Linnan kauneimmat asut 2011

Minna Kauppi


Mirella Koullias
Kike Elomaa
Jaana Pelkonen
Leena Harkimo
Kaisa Nieminen


Ihanat iltapuvut on taas tihrustettu telkkarista, ja on hienoa huomata, että niin monet olivat nähneet pukeutumisessaan vaivaa. Tässä ovat minun mielestäni illan upeimmat asut. Nämä kaikki ovat sellaisia, jotka voisin itse laittaa päälle vaikka nyt ihan heti! On vaikea valita kuka oli upein, Kike näytti oikeasti kreikkalaiselta jumalattarelta (hiukset olivat sentään kiinni, vaikka niitä onkin parjattu) ja Leena Harkimo oli jälleen kerran täydellisen upea. On ilahduttavaa, ettei tarvitse olla kaksikymppinen näyttääkseen hyvältä.


 Jenni Vartiainen

Kaikki kuvat Iltalehti ja Iltasanomat


Jenni Vartiaisella oli upea kokonaisuus (tuli mieleen Kleopatra), mutta puku ei ollut minun tyyliseni. Kampaus sen sijaan oli yksi illan kauneimmista!


Mitä mieltä olitte eilisistä puvuista?

---

Yesterday we celebrated our independence day in Finland. These were the most beutiful gowns this year at the presidental Finnish Independence Ball I think.

4 kommenttia:

pellavaunelmia kirjoitti...

Toi Leena Harkimon puku oli mun lemppari! :)

Annimanni kirjoitti...

Pellavaunelmia: Sama maku siis ;) Tuo väri on vielä aika haasteellinen vaalealla naisella, mutta tämä kokonaisuus oli upea!

S kirjoitti...

Minun kauneimmat puvut listastani ei kanssasi samoja olivat Jenni V, Minna Kauppi ja Kaisa Nieminen. Harkimon ja Pelkosen pukuihin olin erityisen pettynyt, vaikka Pelkosella sentään oli kauniisti istuva puku yllään. Kike Elomaan puku näytti silmääni toogalta ja muutenkin vierastan hyvin paljon valkoisen värin käyttöä Linnassa.

Mielenkiintoista lukea eri ihmisten näkemyksiä=)

Annimanni kirjoitti...

Jarna: Sellaisiahan ne ovat, nämä makuasiat. Olen kyllä siinä samaa mieltä kanssasi, että Pelkosen suhteen olin itsekin "pettynyt" miten vähän yllättävä ja erottautuva hänen pukunsa oli ja lisäksi valkoinen puku on YLEENSÄ paha; olihan tuolla tänä vuonna juuri näitä morsiusasuja kukkineen ja hanskoineen liikenteessä, huh!