torstai 6. lokakuuta 2011

Nainen sohvalla

Nainen sohvalla, se saisi useammin olla minä! Sohva on meidän kodin paras paikka. Riviin järjestetyt silkkityynyt eivät ole minun juttuni, vaan sohvalla pitää olla lököisää. Kun sellainen hetki tulee, että sohvalle voi hetkeksi kellahtaa, siihen pitää saada heti mukava pesä. Pesää varten taas tarvitaan torkkupeittoja ja paljon tyynyjä. Meillä on sohvalla useampia 50*60 tyynyjä, sellaisia ihan nukkumista varten tarkoitettuja. Ne ovat kaikkein mukavimpia, niiden päällä on parasta pötköttää tai vaikka torkahtaa, jos oikein hyvin käy. Eikä ole ongelmaa missä säilyttää vierastyynyjä ;) Löysin H&M:n alesta tämän mustavalkoisen tyynyliinan, olen selvästi tällä hetkellä ihastunut tuollaisiin piirrosmaisiin kuviin. Mukeja, tauluja ja nyt siis vielä tämäkin!





---

Our couch is my favorite place. What a pitty there isn't so much time to just lie there... On the couch I like to use regular pillows so that whenever possible, you could have a nice nap. My latest pillowcase is from H&M Home - I wish I would be this lady who lies on our sofa all the time!

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Mä tykkään myös eniten sohvasta meidän kotona, voisin vaikka nukkua siinä yötkin:) Tyynyjen pitää ehdottomasti olla mukavat pään alla, ei mitään tönkköjä pikku neliöitä;) Ihania juttuja täällä sinun blogissasi!

maiju kirjoitti...

Päiväunet sohvalla ovat ihan parasta! Itsekin pyrin suureen mukavuuskertoimeen, mikä ei välttämättä ole ihan paras juttu, sillä se johtaa usein nukahtamiseen kesken elokuvan :) Montakohan elokuvan alkua olen nähnyt...öhöm :)

Annimanni kirjoitti...

Lilly: ...no kyllä meillä mies monesti nukkuu yön sohvalla, ei minun käskystäni vaan ihan siitä syystä että nukahtaa siihen illalla ;) Ja kiitos!

maiju: ...puhumattakaan niistä elokuvan lopuista. Ne voi olla helpompi laskea ;D