torstai 5. huhtikuuta 2012

Puuh


Tällä viikolla pohjoismaiset kollegat ovat aiheuttaneet tavallista enemmän päänvaivaa. On tosi outoa, että ihmiset voivat todellakin olla niin erilaisia!

Tänään päällä tällaista todella klassista (enkä tuntenut itseäni ratsastajaksi ennen kuin töiden jälkeen nähtyäni tämän kuvan...). Meillä ei ole töissä minkäänlaista pukukoodia, mutta itse tykkään pukeutua kuitenkin töihin siistimmin. Tänään olin epätavallisen onnellinen suht siististä asusta, kun sain nimittäin yllättäen aamulla kuulla, että meille on tulossa kollega Ruotsista vierailulle. Tämä henkilö oli jopa eilisiltana muistanut ilmoittaa asiasta henkilölle, jota oli tulossa tapaamaan (koko päiväksi). Hmmm.

 Tähän hätään tarvitaan ehkäpä muutama suklaamuna, tuon happaman ilmeen häätämiseen.

3 kommenttia:

Hekku kirjoitti...

Et näytä ratsastajalta :-)

Itse olen monta, monta kertaa ajatellut, että pukeudunkin vähän rennommin "kun ei ole mitään palavereita" - mutta sitten joko joutunut ad hoc -paltsuun tai vain unohtanut vaikka lehdistötilaisuuden... Parista kerrasta olen ottanut opikseni ja tarkistan nykyään aina aamulla kalenterin ennen kuin laitan ne nuhraantuneet Converset jalkaan...

JohannaL kirjoitti...

Hyvää pääsiäistä!

Annimanni kirjoitti...

HMH: Meillä nähtävästi nämä ulkomaalaiset, uudet ihmiset järjestävät näitä yllätystilanteita, huhhuh. Tosin pukeutuminen on heilläkin aika rentoa (olen nähnyt jopa urkeilulenkkarit), mutta minä tykkään "tiukkapipoisena" vetää tätä siistimpää linjaa. Yksi syy tosin on, että olen lähes 20 vuotta nuorempi muita meidän firman suomalaisia, ja elättelen toivoa, että olen vähän vakuuttavampi näin ;)

JohannaL: Kiitoksia samoin!