torstai 13. syyskuuta 2012

Tämän päivän sisustushaaveet





Kuvat lainattu: Louis Poulsen LC Shutters ja Design House Stockholm Work lamp/Finnish Design Shop, Lin-tuoli/Adea


Tuntuu, että koti on ollut ihan rempallaan ja kaaoksessa ainakin koko kesän, ja on just niin tyypillistä, että sitten yhtäkkiä haluaisi HETI korjata kaiken sen, mihin ei ole tyytyväinen. Ostoslista on siis todellisuudessa hirvittävän paljon pidempi, mutta juuri nyt olen kaikkein ihastunein näihin. LC Shutters -lamppu on uusi ihastus, mutta yhtään (katto)lamppua meiltä ei oikeasti puutu. Work-lamppua olen ihaillut pitkään, mutta olen nyt vasta keksinyt paikan mihin sen voisi laittaa (jes, hyvä minä!). Ja Adean siro nojatuoli menisi kivasti yhteen vaikka mihin! Sitäpaitsi syksy ja nojatuoli vain kuuluu yhteen, eikö?

---

These I really want want want! Such a pitty we really do not need any more ceiling lamps.

3 kommenttia:

Netta kirjoitti...

Ihastuin tuohon LC-shutters valaisimeen Habitaressa, sullakin taisi olla kuva siitä Vepsäläisen makuuhuoneesta tuossa Habitare postuksessa. Valaisimen valo on ihanan pehmeä ja kolmiulotteinen pinta tosi makee.

Ja kyllä, nojatuoli ja syksy kuuluvat yhteen - lisää vain kirja, viltti ja teekuppi ;)

Hanna kirjoitti...

Tuo nojatuoli on ollut myös minun mielessäni. Se on niin kaunis ja myös hyvä istua!

Annimanni kirjoitti...

Netta: Olin bongannut lampun aiemmin kuvista eri paikoissa, mutta Habitaressa näin lampun ensimmäistä kertaa livenä, ja tykkäsin siitä entistäkin enemmän, kun tajusin, että materiaali on alumiini. Jotenkin ajattelin, että se olisi tehty muovista. Oih, se olisi aivan ihana.

Hanna: Hauskaa, että maut menee yksiin ja hyvä tietää, että se on myös hyvä istua. Voin jatkaa haaveilua! ;)