maanantai 3. tammikuuta 2011

Uudelle vuodelle 2011


SKÅL! ...ei, mun kalenterini on kyllä ihan ajan tasalla. Eikä meillä myöskään ollut niin villit juhlat päällä, että vasta oltaisiin päästy tolpillemme. Ollaan oltu sairaana, taas. Tällä kertaa ollaan sairastettu sekä mies että minä yhtäaikaa, vaikka itse vasta sairastin viimeksi joulupäivät. No, nyt pääsin sitten vähän helpommalla, miehellä todettiin tänään nimittäin keuhkokuume. Eikä se parka saa edes sairastaa rauhassa, sillä luonnollisesti vauvalle sattui tähän kohtaan "massakausi", eli minä syötän vauvaa aamusta iltaan ja mies joutuu huolehtimaan meidän muiden tankkauksesta. Joten ajattelin, että voihan sitä skoolata (pikkuisen) nytkin uudelle vuodelle, ja todella toivoa parempaa vuotta kuin mitä alku antaa odottaa.


Riipus Thomas Sabo
Paita Gant

Skoolailun lisäksi ajattelin piristää omaa mieltäni nauttimalla parista ihanasta joululahjasta pukemalla ne päälleni (heti tuli terveempi olo yöpukupäivien jälkeen)! Ajatella, joulupukki taitaa lukea mun blogiani, sillä sain kuin sainkin lahjaksi sormusriipuksen (hups, huomasin juuri, että kuvassa olen jättänyt vihkisormukseni yöpöydälle. Nähtävästi sormuksien määrä on vakio). Poistin ketjusta kaikki muut "charmit", oli hauskimman näköinen ihan näin yksinkertaisesti. Paita on täydellinen "prinsessa-olo -paita", lahja ihan itseltä itselle :)


Siis kippis, ja onnea ja terveyttä vuodelle 2011!

2 kommenttia: