tiistai 19. lokakuuta 2010

Pienen tähden pesä


Tässä on mun Hullujen Päivien löytö. Tyyny ei todellakaan ollut alennuksessa tai muutenkaan edullinen, vaan ihan normaalilla hinnalla myynnissä. Käykö kenellekään muulle näin..? Puolustukseksi täytyy sanoa, että olin haaveillut tästä tyynystä jo pitkään. Siitä on varmaan kaksi kesää, kun löysin kesäalennusmyynneistä samanlaisen vaaleansinisenä. Ajattelin silloin, että käyn myöhemmin hakemassa sille kaveriksi valkoisen. Kuvittelin, että ehtiihän sitä. Se on varmaan sellainen aina valikoimissa oleva klassikko, muutenhan sekin olisi myyty alennettuun hintaan. Ihan selvä juttu. Niinhän siinä sitten kuitenkin kävi, ettei tyynynpäällistä yht'äkkiä enää ollutkaan missään. Joten olin aika onnellinen tehdessäni tämän "löydön" siellä keltaisten muovipussien vilinässä...


Tyyny päätyi nyt samaisen makuuhuoneen virittelyn yhteydessä koristamaan vauvan sänkyä sen sinisen kaverinsa seuraksi (tuohon vasemmalle puolelle jää meidän sänky). Emme tiedä onko tulokas tyttö vai poika, mutta ainakin on nyt pedattu sävy sävyyn!



Muuten tässäkin on kaikki muu vanhaa; nämä Hannasin taulut ovat joskus olleet meidän parisängyn yläpuolella osoittamassa minun (valkoinen tietenkin) ja miehen (ruskea, hihhii) puolia. Kuultomaalattu kaappi on ensiasuntooni ostettu Ikean kylpyhuonekaappi ja pinnasänky on minun vanha 70-luvulta!

Ei kommentteja: